صندلی داغ خودم
تاريخ : چهار شنبه 14 خرداد 1393برچسب:, | 1:8 | نویسنده : عزیز محمد ثابتی

سلااااااااام

اقایون خانوما خبر خوش

با انتقالیم موافقت شد

دوست دارم قبل از رفتن رو صندلی داغ بشینم البته از اونایی که بی نوبت زدم جلو واقعا معذرت میخوام



نظرات شما عزیزان:

شغیق
ساعت1:31---8 تير 1393
مورد علاقه هات:
بازیگر
خواننده
شاعر
بازیکن
ورزش
تیم فوتبال
رنگ
شهر
غذا
دوست
هم دانشگاهی
استاد
اسم دختر
اسم پسر
درس
کتاب
معلم
کارتون
سریال
کشور
میوه
سرگرمی
همکلاسی دختر و پسر
گل
هدیه
خودتون بهتر میدونید سرگرم امتحانات بودیم ببخشید دیر شد
پاسخ:هرتیک روشن-یاس-محمد خزایی-فرهاد قایمی-پینگ پنگ-گالاتاسرای-ابی اسمانی-امل-شیربرنج-ایمان(هم دانشگاهی نیست)-علیرضا خلیل زاده -جانی-ایدا-محمد عمران-شیمی-آشیانی از حریر-فریدون حاسملی-ben 10-عشق ممنوع-هلند-زردالو-پاسور:-) -خانوم میرزایی و اقای خزایی-رز ابی-یه نمره ی بیست از یکی از اساتید


avizhgan
ساعت17:07---7 تير 1393
با شنيدن اين كلمات چي به ذهنتان مياد1نمره دادن دشتگرد 2خانم تفضلي 3خانماي كلاس4 اقايان كلاس 5حراست 6ترم يك 7قائن
پاسخ:هیچی به ذهنم نمیاد فقط انگار یکی قلقلکم میده-لغو کلاس ها-همکاری تو وبلاگ-مرام و معرفت-ستاره دار شدن-یه فیلم رویایی-یه فیلم ترسناک


دهقان
ساعت12:27---29 خرداد 1393
سلام .ببخشید یه کم دیره ولی خوب دیگه ...
1.کدوم مقطع تحصیلی رو بیشتر دوست دارین ؟2.اگه پرستاری نمی خوندین چی می خوندین ؟3. بیشتر از همه تو دنیا از چی می ترسین؟4.دوست داشتین به جای چه کسی به جز خودتون بودین؟5. اگه بتونین تو اسمون یه چیزی بنویسین که همه مردم بتونن اونو بخونن چی مینویسین ؟6. چهار تا چیز هست که اگه بشکنه صدا نداره ولی خیلی درد داره به نظرتون این چهارتا چی هستن؟7. به نظرتون از دست دادن سخت تره یا به دست نیاوردن ؟
پاسخ:اشکالی یوق ۱-دبیرستان ۲-شیمی ۳-زنبور ۴-مادرم ۵-A..A(لطفا نپرسین چی هست) ۶-دل دل دل دل ۷-از دست دادن خیلی سخت تره


علیرضا خلیل زاده
ساعت13:44---20 خرداد 1393
سلام .الهی من فدات شم نمیدونستم انقد منو دوست داری. یه چیز دیگه یعنی ترم بعد نمیبینمت
پاسخ: بابا اعتماد به سقف. شاید نبینی آخه فعلا رو هوا مونده چون بحث شهریه هست که میگه تا ترم هشت باید بدم


Abbas
ساعت21:20---18 خرداد 1393

Dada u dust nisti chon dari doshmani bevojod miyari?age web ro drost kard aziz fght vase inke bache ha yekam baham samimi tarbashan na ke biam ham dige ro takhrib konim.ha

age moshkeli dari bia rodaru sobat konim ya ma ghane mishim ya u! vala khub ni dasham in sobata ro tu jam mikoni dada.


پاسخ: حرف حق جواب نداره lol


دوستت
ساعت14:54---18 خرداد 1393
تو هيچ وقت نميري اين هم فقط شيرين كاري هاي خاص خودت بود مغرور كه بشيني رو صندلي باور كن اسم وب رو خودت بزار چرا كلاسيش كردي همش خودتي مغرور
پاسخ: خب قربون گل روی ماهت اولا که جور شدن انتقالی رو بچه ها بهم خبر دادن چون خودم قاین نبودم دوما چون زیاد تو وبلاگ فعالیت دارم علت نمیشه که اسم وبلاگ رو واس خودم بزنم


محمودی
ساعت10:19---18 خرداد 1393
سلام.1)بیوگرافی 2)بزرگترین وزیباترین هدفتون توزندگی چیه؟ 3)سعی کردین بیشترچه شخصیتی روالگو قراربدین وچرا؟
پاسخ: ۱-متولد بیمارستان امام خمینی بندر,یک خواهر بزرگتر و یک خواهر کوچیکتر دیگه نمیدونم چی بگم شما از بیوگرافیم بپرسین جواب بدم ۲- استخدامی تو ترکیه ۳- مادرم چون خدا شاهده الگو واسه بیشتر افراد فامیله


نازلی
ساعت11:33---17 خرداد 1393
آقای ثابتی این قضیه پست مخاطب خاص که گذاشتین چیه؟(آخه هیچیش معلوم نیس)کی همچین خطایی کرده؟فکر کنم همه مثل من کنجکاون بدونن!!!!!!
پاسخ: تو نظرات یکی با اسم مستعار به همکلاسی ها توهین کرده هرکی که باشه خودش میفهمه


I am like aboss
ساعت11:12---17 خرداد 1393
با سلام به عزیزم سوالاتو درست حسابی و بدون هیچ شک شبهه ای جواب میدی افتاد؟
1.وقتی تو کافی شاپ جای خونمون اون پسری رو که تشنج کرد چه حسی بهت دست داد؟
2.زندگی یا مرگ رو ؟
3.اوایل ترم یک ازم متنفر بودی یانه؟
4.ازاینکه داری میری و ما رو و اقا سعید رو تنها میزاری چه حسی داری؟
5.نظرت در مورد امیر s-a و علیرضا تو پارک ملت چیه؟
6.چه گلی دوست داری؟7.چرا این قدر مغروری؟
پاسخ: ۱-حس پرستاری دس داد ۲-زندگی ۳-نه خدا شاهده ۴-فعلا که رفتن مشکله چون گرگان میگه تا ترم هشت شهریه میگیره اما اگه برم بال در میارم ۵- هردوشون باحالن اما علیرضا یکم تاب میزد ۶- رز آبی که فقط تو هلند پیدا میشه ۷- من که در برابر رفقا غروری ندارم اصلا غلط بکنم دادا


یه پسرترم بالایی
ساعت22:37---16 خرداد 1393
عاقامن کنجکاوشدم بدونم توازکی بدت میادبگی ها صندلی داغه بایدبگی که من بیام کینه هاروبرطرف کنم اخه پسرخوب اگه قراره بری کینه باخودت نبر...اسمم بمونه که میام پیش خودت!!!!!!
پاسخ: بیا منم رو در رو جواب میدم دادا چون قراره اونایی که نمیشناسیم رو جواب ندیم


قریب
ساعت20:57---16 خرداد 1393
تبریک بهت میگم که با انتقالیت موافقت شد امیدوارم در کنار خانواده ات پیشرفت کنی و ما رو هم فراموش نکنی
پاسخ: گلم فعلا که به مشکل شهریه برخوردیم


دستجردی
ساعت13:27---16 خرداد 1393
ای کاش از اول این اشنایی ها نبود* یا بدنبالش این جدایی ها نبود*یا مرا با او نمی کردی اشنا*یا مرا از او نمی کردی جدا
پاسخ: فدات قاسم دادا تو که منو کشتی :-*


فاطمه
ساعت1:43---16 خرداد 1393
دلم نیومد این سوالو نپرسم البته ببخشید زیاد سوال پرسیدم:

شیک پوش ترین و خوش هیکل ترین خانم و اقای کلاس از نظر شما؟؟؟
پاسخ: از بین خانوما خانم سپه دوست از اقایون شیک پوش ترین اقای خاوری و خوش هیکل ترین هم مرحوم ایزدی اللهم صلی علی محمد و ال محمد اخر سوالا تموم شد!!!!!


فاطمه
ساعت1:23---16 خرداد 1393
لطف کنید مثل اقای رضاییان جواب ندین مرسی
پاسخ: شما که منو به رگبار بستین تازه میخوایین واس هرکدوم یه صفحه جواب بدم :-(


فاطمه
ساعت1:21---16 خرداد 1393
به عنوان اخرین سوال:

تو کاراموزی گفتین از یکی از بچه ها کینه دارین اون کیه؟؟؟؟
پاسخ: اینو دیگه نباید میاوردین وسط , اسمشو نمیگم اما فقط میگم در مقابل لطفی که بهش کردم خیلی در حقم بدی کرد!


فاطمه
ساعت1:18---16 خرداد 1393
خصوصيات خودتون رو ب طورمختصربگید؟
پاسخ: بارزترین خصوصیتم رک بودنم و اگه از یکی خوشم بیاد باهاش خوبم اگه بدم بیاد باهاش بد هستم(البته موردهاش کم هستن) و حد واسط ندارم دیگه نمیدونم چی بگم!!!! سوال سختیه


فاطمه
ساعت1:15---16 خرداد 1393

اگه یکی از پسرا رو بخواین از کلاس delet کنین،اون کیه؟چرا؟در مورد دخترا چطور؟(خواهشا باز نگین طرفدار صلحم کسی رو delet نمیکنم دو تارو انتخاب کنین کاری نمیشه)
پاسخ: از پسرا مغولی چون باعث میشه ما بخندیم و استاد نمره منفی بده از خانوما هم خانم شفیق و خودتون چون زیادی تو کلاس رفت و امد دارین

در ضمن delete فک کنم درست باشه! ( نمونه ی بارز یک دانشجوی قاین خخخخخ)



فاطمه
ساعت1:13---16 خرداد 1393
اگر بتوني فقد ي کیو از اتيش سوزي (البته خدا نکنه )خونتون(قاین)نجات بدي اون کیه؟
پاسخ: یا اقای نوعپرست یا خلیل زاده,هرکدوم که شانسشون بیشتر باشه!!!!


فاطمه
ساعت1:05---16 خرداد 1393
نظرتون درباره شخصیت و پستای نویسندهای وب:

ا)خانم محمودی

۲)خانم دهقان

۳)خانم باقری

۴)خودم

۵)اقای خزایی

۶)اقای خاوری فر

۷)اقای نوع پرست
پاسخ: ۱- بافرررهنگ و پستای علمی ۲- سنگین و پستاش کم بوده نمیتونم نظری بدم ۳- بی نهایت سنگین و پستای شوخ طبعانه بود فک کنم اخه این نزدیکیا پستی نزاشتن! ۴-بسیار سرحال و شاد و پست هایی جنجالی ۵- پیچیده و پست هایی متنوع ۶- صاااف و زلال و پست هایی پر از ریتم و تکست خخخخ ۷- سر به هوا یا به قول ما ترکمن ها قوق و پست های ابتدایی


فاطمه
ساعت1:00---16 خرداد 1393
تصور کن در اینده ی دختر داری یا پسر!!!دوس داری اخلاقش شبیه کدوم یکی از بچه های کلاس باشه؟؟؟؟؟ا
پاسخ: شبیه هیچکدومشون,دوس دارم شبیه مامانم بشه چون اخلاق خوبش انگشت نمای فامیلمونه


فاطمه
ساعت0:57---16 خرداد 1393

به عنوان اولین سوالم :آیا شما تا ب حال با اسم مستعار تو وب کامنت گذاشتین؟با چ اسم یا اسمایی؟آیا شما هویت اسمای مستعار وب رو میدونین؟هرچنتاشونو ک میدونین لطفا بگین؟(فقط کاملا صادقانه!)لب
پاسخ: نه و البته اعلام میکنم از اونایی همکه اینکارو میکنن متنفرم,هیشکدوم رو نمیشناسم اگه شناختین به منم بگین! البته با حدس هایی که میزنم بلقیس خانوم اقای نوعپرست بود خخخخخخخ اینم بگم که مطمن نیستما



فاطمه
ساعت0:52---16 خرداد 1393
سلام تبریک اقای ثابتی البته اگه من بجا شما بودم نمیرفتم اخه دوس نداشتم ۹ترمه تموم کنم
پاسخ: شرایطم طوریه که باید بیام,باورتون میشه اگه بگم وقتی زنگ زدن که انتقالیم جور شده رو کمباین بودم و داشتیم زمین رو درو میکردیم!!!!!خخ


بابابزگ
ساعت23:54---14 خرداد 1393
سلام.مبارکه باباجان انشا...اوطرف ک اصل کاره موافقت کنن
پاسخ: سلام بابابزرگ گرگان اوکی شده فقط اگه بتونم مهمانی رو به دایم تبدیل کنم خیلی عالی میشه


نازلی
ساعت1:37---14 خرداد 1393
سلام....تبرییییک.خیلی مبارکه از یه خانش گذشتین ایشالا بقیشم درست شه.راستی دیگه با کی موافقت کردن؟!
پاسخ: مرسی,والا ما ک خودمون قاین نیستیم,مال خودم رو هم بچه ها خبر دادن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دانلود بازی فیلم نرم افزار